Uważamy, że nikt nigdy nie jest w pełni „właścicielem” prawdziwie klasycznego wozu. Jedynie swojego rodzaju kustoszem, mającym za zadanie jak najlepsze dbanie o niego w czasie, gdy ten pozostaje pod jego opieką. Dlatego, w niektórych przypadkach, kiedy mamy poczucie, że nasz wspólny czas z niektórymi samochodami z naszej kolekcji dobiegł już końca wystawiamy takie samochody na sprzedaż. W ten sposób mogą one kontynuować z kimś innym swoją dalszą, wyjątkową historię.

A ponieważ kupowanie i sprowadzanie samochodów nawet z tak odległych zakątków świata jak Japonia nie stanowi dla nas tajemnicy (robiliśmy to już w końcu ponad 100 razy), jeśli gdzieś na globie znajduje się samochód marki, którą akurat macie na oku, albo nawet konkretny model, czy egzemplarz… dajcie nam znać, chętnie pomożemy wam się połączyć.

Zaglądajcie do nas regularnie! Będziemy często dodawać nowe samochody!

BMW 850i

Marka: BMW
Model: 850i
Rok produkcji: 1991
Silnik: 4998cm3/V12 benz.
Moc: 299KM/450NM
V-max: 250km/h ograniczona elektronicznie
0-100km/h: 7,4sek
Przebieg: 83 814 km
Cena: SPRZEDANY
Samochód sprowadzony do Polski z Japonii jako integralna część floty klubowej Infinitum Classic Cars. Idealnie zachowany egzemplarz w eleganckim kolorze Mauritiusblau to 12-cylindrowa wersja 850i z początku produkcji. Wnętrze wykonano z jasnoszarej skóry i ma oczywiście kompletne, działające wyposażenie, włącznie z takimi elementami jak elektrycznie regulowana kolumna kierownicy. Posiada kompletny układ wydechowy  wzorowany na układzie niemieckiej firmy Eisenmann. Oczywiście wykonywany ręcznie – to najwyższa półka w dziedzinie produkcji wydechów. Dźwięk silnika na wolnych obrotach powoduje gęsią skórkę, nie jest jednak zbyt głośny czy drażniący. Felgi zostały zregenerowane i wyglądają jak nowe. W trakcie eksploatacji w Polsce serwisowany i naprawiany na bieżąco (prosimy o kontakt, posiadamy do wglądu zlecenia serwisowe i faktury na łączną sumę 30 944,55 pln). Samochód wykorzystywany zarówno w klubie jak i podczas eventów organizowanych przez naszą firmę, podczas których, przez dwa lata, dał naszym klientom niemało radości. Większej ilości informacji z przyjemnością udzielimy drogą telefoniczną pod numerem telefonu tel. +48 577 101 479 lub adresem e-mail: biuro@infinitum.com.pl

Mercedes E500

Marka: Mercedes
Model: E500
Rok produkcji: 1995
Silnik: 4973cm3/ V8 benz.
Moc: 320KM/470NM
V-max: 260km/h
0-100km/h: 6,1sek
Przebieg: 93 664 km
Cena: 140 000 pln
O tym, jak wspaniałym samochodem jest E500, napisano już wiele. Z zewnątrz nie zdradza swoich możliwości nawet gdy silnik pracuje – nie słychać typowego „bulgotania”, a jedynie szum. Prędkościomierz wyskalowano do 260 km/h: osiągnięcie tej prędkości nie stanowi problemu – tam, gdzie jest to dozwolone. Ten egzemplarz z późnej serii produkcyjnej wyróżnia się jednak czymś więcej niż idealnym stanem zachowania. Został pozbawiony elektronicznych „kagańców”, dzięki czemu jest jeszcze bardziej dynamiczny i jeszcze szybszy, ale i bardziej wymagający. To srebrne E500 wyróżniają także felgi z wersji Limited i tylko dwa miejsca z tyłu, oddzielone drewnianą wstawką. W wyposażeniu znalazła się m.in. elektryczna regulacja foteli i dwie poduszki powietrzne. Samochód sprowadzony do Polski z Japonii jako integralna część floty klubowej Infinitum Classic Cars. W trakcie eksploatacji w Polsce serwisowany i naprawiany na bieżąco (w czerwcu 2016 przeszedł kompletny remont skrzyni biegów). Samochód ten był także wykorzystywany w klubie oraz podczas eventów organizowanych przez naszą firmę (raz nawet pełnił rolę samochodu „foto” sprawdzając się także w tej roli). Większej ilości informacji z przyjemnością udzielimy drogą telefoniczną pod numerem telefonu tel. +48 577 101 479 lub adresem e-mail: biuro@infinitum.com.pl

Porsche 928

Marka: Porsche
Model: 928 S4
Rok produkcji: 1990
Silnik: 4957cm3/V8 benz.
Moc: 320KM/430NM
V-max: 275km/h
0-100km/h: 5,7 sek
Przebieg: 212 624
Cena: SPRZEDANY
Porsche 928 miało być ostatnim słowem jeśli chodzi o samochód klasy GT, czyli dwudrzwiowe, sportowe coupe, przeznaczone do pokonywania transkontynentalnych odległości we względnej wygodzie, ale nie pozbawiwszy się emocji związanych z prowadzeniem samochodu sportowego. Opus magnum firmy ze Stuttgartu, która zaczęła na chwile upatrywać rozwój w samochodach z napędem na tył, ale silnikiem umieszczonym z przodu. I choć samochody takie jak 924, 944, 928 i 968 nie przyjęły sie tak dobrze jak zakładano, to stanowią one (ze względu na stylistykę nadwozi i wnętrz, oraz genialne wyważenie – dzięki układowi transaxle ze skrzynią biegów umieszczoną z tyłu) żelazną pozycje na liście każdego prawdziwego miłośnika youngtimerów. Wyposażone w silnik V8, 928 jest królem przedniosilnikowych Porsche, nie tylko ze względu na osiągi, wyposażenie, czy cenę jaką trzeba było zapłacić „przy kasie” za nowy samochód, ale przede wszystkim ze względu na wyjątkowy dźwięk jaki wydaje jego 8 cylindrów. Nasz egzemplarz został sprowadzony z Japonii i brał aktywny udział we wszelakich działalnościach jakie prowadziliśmy w ramach klubu i eventów organizowanych przez Infinitum Classic. W trakcie tej eksploatacji był na bieżąco serwisowany i naprawiany przez naszych mechaników (faktury i zlecenia do wglądu). To wyjątkowo zadbany egzemplarz, który dostarczy swojemu nowemu właścicielowi mnóstwo radości z jazdy. Większej ilości informacji z przyjemnością udzielimy drogą telefoniczną pod numerem telefonu tel. +48 577 101 479 lub adresem e-mail: biuro@infinitum.com.pl

Porsche 911 Carrera 2 (993)

Marka: Porsche
Model: 911 (993)
Silnik: 3600cm3/B6 benz.
Skrzynia biegów: Tiptronic
Moc: 272KM/330NM
V-max: 267km/h
0-100km/h: 6,6 s
Rok produkcji: 1995
Przebieg: 137 142 km
Cena: 216 000 pln
Klasyczne Porsche 911 nie wymaga reklamy. Bez cienia przesady można nazwać go najbardziej rozpoznawalnym samochodem sportowym świata. A może i najlepszym? Porsche od ponad 50 już lat udowadnia, że ten model wciąż wyznacza wzorzec, za którym inni starają się nadążyć. Ceny 993 rosną jak szalone i nic w tym dziwnego. To ostatnie Porsche 911 z silnikiem chłodzonym powietrzem. Błękitny egzemplarz to model Carrera ze skrzynią Tiptronic, umożliwiającą błyskawiczną zmianę przełożeń za pomocą przycisków na kierownicy. Z przebiegiem zaledwie 136 tys. km i wykończonym jasną skórą wnętrzem w idealnym stanie, to Porsche robi doskonałe wrażenie. W wyposażeniu znalazł się oczywiście wysuwany tylny spoiler: automatycznie przy 120 km/h lub przy użyciu specjalnego przycisku.
Pomimo upływających lat Carrera ze skrzynią Tiptronic wcale nie jest wolna i przyspiesza do 100 km/h w 6,6 s. W czerwcu tego roku nasz egzemplarz przeszedł serwis całego zawieszenia, z wymianą wielu komponentów na nowe i regenracją pozostałych, a gdy pozostawał pod naszą opieką był regularnie serwisowany i naprawiany. To jeden z naszych ulubionych samochodów w kolekcji, chociaż mamy też egzemplarz modelu 964 i modelu G – to właśnie 993 jest najlepszym, najbardziej dopracowanym, klasycznym 911. Większej ilości informacji udzielimy z przyjemnością (włącznie z wglądem w faktury serwisowe, zlecenia itd.) telefonicznie pod numerem +48 577 101 479, lub pod adresem e-mail:biuro@infinitum.com.pl

Mercedes R129 500SL

Marka: Mercedes
Model: R129 500SL
Silnik: 4973cm3/V8 benz.
Moc: 326KM/450NM
V-max: 250km/h
0-100km/h: 6,5s
Rok produkcji: 1992
Przebieg: 123 384 km
Cena: SPRZEDANY
SL serii R129 debiutował już ponad 25 lat temu. Jego ponadczasową sylwetkę zaprojektował włoski designer Bruno Sacco. Ten luksusowy roadster powstał na skróconej płycie podłogowej modelu W124 i był produkowany aż trzynaście lat. Chociaż w ofercie występowały wersje 6-cylindrowe‚ prawdziwy charakter SL ujawnia dopiero w wariantach z silnikami V8 i V12. Do najbardziej cenionych wersji należy wczesny 500 SL z oryginalnym dwutonowym malowaniem i niezniszczalnym silnikiem 5.0 V8 DOHC, taki jak egzemplarz, który oferujemy do sprzedaży. W każdym SL-u znajdziemy automatycznie składany dach‚ do każdego dokładano także dach sztywny (hardtop)‚ dzięki któremu można jeździć nim przez cały rok. Bardzo bogate wyposażenie (jak na lata 90.) ze skórzaną tapicerką i klimatyzacją automatyczną to oczywistość w tej klasie pojazdów. Niezależnie od wersji‚ SL zachwyca jakością materiałów zastosowanych w kabinie. Upływ czasu nie pozostawia na nich większych śladów. Ten samochód pochodzi z najlepszych czasów Mercedesa‚ gdy auta z gwiazdą na masce budowano tak‚ żeby wytrzymały wieczność. Nasz egzemplarz jest wyjątkowo dobrze utrzymany. Przypłynął do nas z Japonii, po czym został niemałymi nakładami przywrócony do stanu, w którym każdy element działa bez zarzutu (dla zainteresowanych faktury i zlecenia serwisowe do wglądu). Był też na bieżąco i regularnie serwisowany. Choć 500SL to raczej kabriolet klasy GT, wygodny i cichy, pokonujący większe odległości bez najmniejszego wysiłku, aktywniejsza, dynamiczna jazda nie stanowi dla niego problemu. Podczas eventów organizowanych przez naszą firmę z łatwością dotrzymywał kroku samochodom takim jak Porsche 911, czy BMW Alpina. Większej ilości informacji z przyjemnością udzielimy drogą telefoniczną (pod nr. +48 577 101 479) lub mailową pod adresem: biuro@infinitum.com.pl

Porsche 944 S2

Marka: Porsche
Model: 944 S2
Silnik: 2990cm3/R4
Moc: 211KM/280NM
V-max: 240km/h
0-100km/h: 6,8s
Rok produkcji: 1991
Przebieg: 84 849
Cena: 112 000 pln
Silnik z przodu cofnięty w głąb nadwozia, skrzynia biegów z tyłu – czy można sobie wyobrazić lepszy rozkład mas w samochodzie sportowym? Inżynierowie Porsche w latach 80. niemal do perfekcji doprowadzili koncepcję idealnie wyważonego coupe. Dzięki rozkładowi masy 50/50, który osiągnięto korzystając z koncepcji trans-axle, która to w tym roku obchodzi swoje 40-lecie, 944 szybko stało się samochodem kultowym wśród kierowców ceniących wzorowe zachowanie samochodu podczas agresywnej jazdy po zakrętach. Świetny, czterocylindrowy silnik o sporej pojemności, 3 litrów, z dużą ilością momentu obrotowego (powstały na bazie „połowy” silnika z Porsche 928), precyzyjny układ kierowniczy, skrzynia biegów, o krótkim (ciasnym) skoku lewarka, skuteczne hamulce – to wszystko sprawiło, że prowadzenie tego samochodu to czysta przyjemność. Wiemy coś o tym sami – brał on udział w organizowanych przez nas na terenie Dolnego Śląska eventach. Nasz egzemplarz przypłynął do nas z Japonii. W trakcie swojego pobytu, jako część naszej kolekcji był na bieżąco serwisowany i naprawiany. Zanim trafił do floty, jako że nie byliśmy zadowoleni ze stanu jego lakieru, zafundowaliśmy mu tzw. „respray” czyli odmalowanie w oryginalnym, czarnym kolorze. Potem, dla wzmocnienia efektu został pokryty Gtechniq Crystal Serum – kompozytową powłoką ochronną, odpychającą brud i wodę, odporną na zarysowania. Chętnym z przyjemnością udostępnimy dokumentacje serwisową (faktury oraz zlecenia), zdjęcia z procesu malowania itp. Zapraszamy do zadawania pytań drogą mailową – biuro@infinitum.com.pl, oraz telefoniczną pod numerem: +48 577 101 479.

Mercedes R129 500SL

Marka: Mercedes
Model: R129 500SL
Silnik: 4973cm3/V8 benz.
Moc: 326KM/450NM
V-max: 250km/h
0-100km/h: 6,5s
Rok produkcji: 1993
Przebieg: 121 378 km
Cena: SPRZEDANY
SL serii R129 debiutował już ponad 25 lat temu. Jego ponadczasową sylwetkę zaprojektował włoski designer Bruno Sacco. Ten luksusowy roadster powstał na skróconej płycie podłogowej modelu W124 i był produkowany aż trzynaście lat. Chociaż w ofercie występowały wersje 6-cylindrowe‚ prawdziwy charakter SL ujawnia dopiero w wariantach z silnikami V8 i V12. Do najbardziej cenionych wersji należy wczesny 500 SL z oryginalnym dwutonowym malowaniem i niezniszczalnym silnikiem 5.0 V8 DOHC, taki jak ten, którego oferujemy do sprzedaży. W każdym SL-u znajdziemy automatycznie składany dach‚ do każdego dokładano także dach sztywny (hardtop)‚ dzięki któremu można jeździć nim przez cały rok. Bardzo bogate wyposażenie (jak na lata 90.) ze skórzaną tapicerką i klimatyzacją automatyczną to oczywistość w tej klasie pojazdów. Niezależnie od wersji‚ SL zachwyca jakością materiałów zastosowanych w kabinie. Upływ czasu nie pozostawia na nich większych śladów. Ten samochód pochodzi z najlepszych czasów Mercedesa‚ gdy auta z gwiazdą na masce budowano tak‚ żeby wytrzymały wieczność. Nasz egzemplarz jest wyjątkowo dobrze utrzymany. Serwisowaliśmy go na bieżąco (dla zainteresowanych faktury i zlecenia serwisowe do wglądu). Wyposażony jest w radio CD Becker, elektryczne szyby, lusterka, fotele z pamięcią i podgrzewaniem oraz kontrolę trakcji. W takim samochodzie każdy kierowca ma szansę poczuć się jak Gordon Gecko, bohater filmu „Wall Street”. Większej ilości informacji z przyjemnością udzielimy drogą telefoniczną (pod nr. +48 577 101 479) lub mailową pod adresem: biuro@infinitum.com.pl

Mercedes W124 400E

Marka: Mercedes
Model: W124 400E
Silnik: 4196cm3/V8 benz
Moc: 279KM/400NM
V-max: 250 km/h
0-100km/h: 6,7s
Rok produkcji: 1993
Przebieg: 59 623 km
Cena: SPRZEDANY
Wielu uważa, że Mercedesy 500E i E500 to prawdziwe „q-cars” (nazwa wzięła się od brytyjskich okrętów wojennych z czasów II Wojny światowej, przebranych za jednostki cywilne, tzw. „Q-Ships”), czy też jak to się mówi potocznie „sleepery” świata motoryzacji. Niepozorne a jednak zabójczo szybkie z wysoką prędkością maksymalną i porażającym (jak na tamte czasy) przyspieszaniem do steki. Górą momenty obrotowego i mocy zakętą w uspokajające, luksusowe wnętrze Mercedesa. Jest jednak jeszcze jeden samochód, który choć wyprodukowany w nieznacznie większej liczbie egzemplarzy i delikatnie słabszy jeśli chodzi o osiągi spełnia to zadanie nawet lepiej. To właśnie Mercedes 400E. Nawet wytrawny obserwator nie znajdzie w jego zewnętrznych kształtach żadnego śladu potencjału jaki drzemie pod jego maską. Błotniki nie są wydęte jak w 500E, a felgi i wnętrze wyglądają jak w zwykłej „taksówce”. To jednak żaden kanapowiec. Prawie 280 koni, 6.7 sekund do 100 km/h sprawiają, że można zadziwić wiele współczesnych samochodów sportowych np. przy starcie spod świateł. Nasz egzemplarz, oferowany na sprzedaż, sprowadziliśmy z Japonii. Nie małym kosztem (faktury i zlecenia udostępniamy do wglądu) doprowadzony do stanu zbliżonego do idealnego. Pod naszą opieką regularnie jeżdżony (brał udział w dwóch naszych eventach) oraz równie regularnie serwisowany. Wyposażenie to m.in. skórzana tapicerka, elektryczne szyby i lusterka, radio z odtwarzaczem kaset, elektrycznie regulowane fotele oraz klimatyzacja. Większej ilości informacji z przyjemnością udzielimy drogą telefoniczną (pod nr. +48 577 101 479) lub mailową pod adresem: biuro@infinitum.com.pl

Mercedes W124 500E by Porsche

Marka: Mercedes
Model: 500 E
Rok produkcji: 1992
Silnik: 4973cm3/ V8 benz.
Moc: 326KM/480NM
V-max: 250km/h
0-100km/h: 6,1sek
Przebieg: 122271 km
Cena: 145 000 pln

O tym, jak wspaniałym samochodem jest 500E, napisano już wiele. Sukces który odniósł Mercedes przy współpracy z inżynierami Porsche zawdzięcza połączeniu komfortu i funkcjonalności przy zachowaniu wysokich osiągów. Pracownicy fabryki Porsche dbali o wysoką jakość montażu każdego egzemplarza.  Z zewnątrz nie zdradza swoich możliwości nawet gdy silnik pracuje – nie słychać typowego „bulgotania”, a jedynie szum.  Czarne 500E (nr lakieru 199 black pearl (blue-black) (blauschwarz))  wyróżniają także felgi z wersji Limited, podświetlane progi z logo Mercedes-Benz i tylko dwa miejsca z tyłu, oddzielone drewnianą wstawką.

Egzemplarz fabrycznie skonfigurowano:

199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
228 AUXILIARY HEATER
241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
271A LEATHER ANTHRACITE
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 STORAGE BOX IN FRONT TRAY
310 ANTENNA W. SPLITTER FOR PHONE NETWORK C ON FENDER
325 TELEPHONE, MERCEDES-BENZ WITH HANDSET (BDH) NETWK.
326 ARMREST, FRONT FOR HANDSET
412 _______ – 19951002 – ELECTRIC SLIDING ROOF
412 _______ – 19980716 – ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
620 AIR POLLUTION CONTROL
682 FIRE EXTINGUISHER
814 No code designation available
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)

 

Mercedes sprowadzony z Japonii (gdzie przeprowadzono lift na E500) jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie, bardzo doinwestowany ( dokumenty do wglądu na ponad 30 tys zł) gotowy do jazdy -nie wymaga wkładu finansowego.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Porsche 911 Carrera 2 (964)

Marka: Porsche
Model: 911 (964)
Silnik: 3600cm3/B6 benz.
Skrzynia biegów: Tiptronic
Moc: 250KM/330NM
V-max: 260km/h
0-100km/h: 5,7 s
Rok produkcji:1992
Przebieg:83100 km
Cena:SPRZEDANY

Klasyczne Porsche 911 nie wymaga reklamy. Bez cienia przesady można nazwać go najbardziej rozpoznawalnym samochodem sportowym świata. A może i najlepszym? Porsche od ponad 50 już lat udowadnia, że ten model wciąż wyznacza wzorzec, za którym inni starają się nadążyć.

Pierwsza duża zmiana w historii modelu nadeszła w 1989 r. wraz z premierą 911/964 którego to konstrukcja pojazdu była w dużej mierze inspirowana rozwiązaniami z supersamochodu rajdowego 959.

Całkowitą nowością była również skrzynia automatyczna Tiptronic, która potrafiła adaptować swoje działanie do stylu jazdy kierowcy i umożliwiała ręczną zmianę przełożeń. Już w 1991 r. zaoferowano w standardzie dwie poduszki powietrzne. Z zewnątrz 964 niewiele odbiegało od poprzednich wersji 911.

Porsche sprowadzone z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie, bardzo doinwestowany  gotowy do jazdy -nie wymaga wkładu finansowego. Porsche jest po bardzo dużym serwisie ok 200 km temu. Przy okazji uszczelnienia silnika – przeprowadziliśmy kompleksowy remont (nowe panewki główne i korbowodowe , pierścienie , wszystkie uszczelki/ uszczelniacze , zrobiono głowice, wyregulowano zawory , wymieniony rozrząd , świece ,paski, oleje +filtry (silnik,skrzynia,płyn wspomagania,hamulcowy), zregenerowano wszystkie amortyzatory wymieniono odboje , oraz ustawiono geometrię- większość części oryginał PORSCHE!!

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym, oraz oryginalna książką serwisową Porsche.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Chevrolet Corvette C4 LT1

Marka: Chevrolet
Model: Corvette C4
Silnik: LT1- 5733cm3/V8
Skrzynia biegów: Automatyczna
Moc: 304KM/448NM
V-max: 250km/h – ograniczona elektronicznie
0-100km/h: 5,4 s
Rok produkcji:1996
Przebieg:44456 km
Cena: SPRZEDANY

„Trudno o markę, która mogłaby się pochwalić większą różnorodnością niż Chevrolet. W dodatku od ponad 100 lat posługuje się tym samym logo, zwanym „bowtie”. Można je znaleźć na małych samochodach miejskich, krążownikach szos, SUV-ach, pick-upach, ciężarówkach i samochodach sportowych. To właśnie te ostatnie wspomagały zawsze budowanie wizerunku Chevroleta jako marki, która stawia na dobre osiągi w rozsądnej cenie. Jednym z dwóch najbardziej znanych sportowych Chevroletów – obok Camaro – jest linia modeli Corvette, wytwarzana nieprzerwanie od 1953 r. W ponad 60-letniej już historii doczekała się siedmiu generacji, zawsze budowanych według prostej receptury: duży, ale niezbyt wysilony silnik i ramowa konstrukcja. W naszej kolekcji znajduje się Corvette 4. generacji, pochodzące z lat 80., czyli szczytowych czasów mody na kształt klina.”

Corvette sprowadzona z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie, bardzo doinwestowany  gotowy do jazdy -nie wymaga wkładu finansowego.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes R129 500SL

Marka: Mercedes
Model: R129 500SL
Silnik: 4973cm3/V8 benz.
Moc: 326KM/450NM
V-max: 250km/h
0-100km/h: 6,5s
Rok produkcji: 1991
Przebieg: 58060 km
Cena: SPRZEDANY

SL serii R129 debiutował już ponad 25 lat temu. Jego ponadczasową sylwetkę zaprojektował włoski designer Bruno Sacco. Ten luksusowy roadster powstał na skróconej płycie podłogowej modelu W124 i był produkowany aż trzynaście lat. Chociaż w ofercie występowały wersje 6-cylindrowe‚ prawdziwy charakter SL ujawnia dopiero w wariantach z silnikami V8 i V12. Do najbardziej cenionych wersji należy wczesny 500 SL z oryginalnym dwutonowym malowaniem i niezniszczalnym silnikiem 5.0 V8 DOHC, taki jak ten, którego oferujemy do sprzedaży. W każdym SL-u znajdziemy automatycznie składany dach‚ do każdego dokładano także dach sztywny (hardtop)‚ dzięki któremu można jeździć nim przez cały rok. Bardzo bogate wyposażenie (jak na lata 90.) ze skórzaną tapicerką i klimatyzacją automatyczną to oczywistość w tej klasie pojazdów. Niezależnie od wersji‚ SL zachwyca jakością materiałów zastosowanych w kabinie. Upływ czasu nie pozostawia na nich większych śladów. Ten samochód pochodzi z najlepszych czasów Mercedesa‚ gdy auta z gwiazdą na masce budowano tak‚ żeby wytrzymały wieczność.

Prezentowany egzemplarz wyróżnia bardzo niski oryginalny przebieg ( potwierdzony certyfikatem eksportowym) oraz bardzo dobry stan techniczny.

Mercedes sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie , gotowy do jazdy. Wymieniono m.in wszystkie płyny oraz filtry, przewody zapłonowe + świece, wyremontowano klimatyzację (nowy kompresor+ zawór rozprężny,filtr ,odgrzybienie), zregenerowano wszystkie siłowniki dachu, nowe opony Vredestein.

Wyposażony jest m.in. w radio MB, elektryczne szyby, lusterka , fotele z pamięcią i podgrzewaniem oraz kontrolę trakcji.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes C36 AMG W202 1994r

Marka: Mercedes
Model: W202 C36 AMG
Silnik: 3606cm3/ benz.
Moc: 280KM/385NM
V-max: 250km/h
0-100km/h: 6,7s
Rok produkcji: 1994
Przebieg: 93417 km
Cena: 77000 zł

Jednym z pierwszych „nowożytnych”, oficjalnych modeli AMG był C36 oparty na klasie C W202. Dostępny tylko jako sedan z automatyczną skrzynią biegów, model ten korzystał z mocno przerobionego silnika 3.2, składanego ręcznie przez pracownika AMG, którego nazwisko widniało potem na tabliczce umieszczonej w samochodzie. Pojemność została podniesiona do 3,6 l przez rozwiercenie cylindrów, zastosowano też kute tłoki i wyczynową głowicę ze specjalnymi wałkami rozrządu oraz zaworami chłodzonymi sodem. Rezultat: 280 KM i 6,7 s do 100 km/h. W latach 1993-1997 powstało tylko 5200 sztuk, z tego ok. 1000 wyeksportowano do USA.

Mercedes sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie, po wymianie rozrządu, świec , przewodów WN, wszystkich płynów wraz z filtrami, nowe tarcze+klocki hamulcowe, nowa wiskoza , nowy komplet opon Vredestein. Wnętrze bardzo dobrze utrzymane. Nadwozie i podwozie bez zastrzeżeń  poza niedużymi wgnieceniami na tylnym lewym słupku oraz na prawych tylnych drzwiach.

Przebieg potwierdzony oryginalną książka serwisową oraz certyfikatem eksportowym.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes R129 SL320 1995r

 Marka: Mercedes
Model: SL320 R129
Silnik: 3199cm3/ benz.
Moc: 231KM/315NM
0-100km/h: 8,4s
Rok produkcji: 1995
Przebieg:123599 km
Cena: SPRZEDANY

SL serii R129 debiutował już ponad 25 lat temu. Jego ponadczasową sylwetkę zaprojektował włoski designer Bruno Sacco. Ten luksusowy roadster powstał na skróconej płycie podłogowej modelu W124 i był produkowany aż trzynaście lat.  W każdym SL-u znajdziemy automatycznie składany dach‚ do każdego dokładano także dach sztywny (hardtop)‚ dzięki któremu można jeździć nim przez cały rok. Bardzo bogate wyposażenie (jak na lata 90.) ze skórzaną tapicerką i klimatyzacją automatyczną to oczywistość w tej klasie pojazdów. Niezależnie od wersji‚ SL zachwyca jakością materiałów zastosowanych w kabinie. Upływ czasu nie pozostawia na nich większych śladów. Ten samochód pochodzi z najlepszych czasów Mercedesa‚ gdy auta z gwiazdą na masce budowano tak‚ żeby wytrzymały wieczność.

Prezentowany po liftingowy egzemplarz wyróżnia niski oryginalny przebieg ( potwierdzony certyfikatem eksportowym , posiada również książkę serwisową) oraz bardzo dobry stan techniczny.

Mercedes sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie , gotowy do jazdy. Wymieniono m.in wszystkie płyny oraz filtry, świece,  nowe opony Vredestein, nowe klocki hamulcowe, nowe wahacze przednie oraz drążki kierownicze,tulejki wybieraka skrzyni, przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów została ona polakierowana proszkowo pod kolor nadwozia. Felgi poddano profesjonalnej renowacji. Zarówno nadwozie jak i podwozie nie wymagają żadnych napraw . Oryginalny miękki dach w bardzo dobrym stanie.

Wyposażony jest m.in. w radio MB CD, elektryczne szyby, lusterka , fotele z pamięcią i podgrzewaniem oraz kontrolę trakcji.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes C107 450SLC 1980r

Marka: Mercedes
Model: C107 450SLC
Silnik: 4520cm3/V8 benz.
Moc: 217KM/360NM
V-max: 215km/h
Rok produkcji: 1980
Przebieg: 85583 km
Cena: SPRZEDANY

Po raz pierwszy coupe (C107) zaprezentowano w 1971r (produkcja trwała między 1972-1981r) , kilka miesięcy po premierze roadstera (R107) w Paryżu. Obydwa modele szybko stały się ikoną luksusu i zyskały dużą popularność wśród zamożnych klientów. SLC został wydłużony o ok 36 cm w stosunku do modelu SL, dzięki czemu zmieściła się w nim pełno wymiarowa kanapa tylna umożliwiająca wygodną podróż dla czterech osób. Zamknięte nadwozie typu coupe charakteryzuje się znacznie większą sztywnością niż roadster dzięki czemu to własnie zmodyfikowane SLC brało udział w rajdach przez kilka sezonów.

Dostępny w kilku wersjach silnikowych (najsłabszy 280 SLC rzędowy 6-cylindrowy M110  na mechanicznym wtrysku dysponowała mocą 177 KM/233Nm natomiast najmocniejszy 500SLC V8 M117   240KM/402Nm)

Wyprodukowano ok  62 500 egzemplarzy SLC. Stanowi to mniej niż jedną trzecią całkowitej produkcji modelu SL przez co stają się poszukiwane i coraz bardziej cenione wśród kolekcjonerów i  pasjonatów.

 

Prezentowany egzemplarz wyróżnia niski oryginalny przebieg  potwierdzony certyfikatem eksportowym , posiada również książkę serwisową.

Mercedes sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest przygotowany do rejestracji na „żółte tablice” ( wpisany do ewidencji zabytków).

Auto przeszło szczegółową inspekcję w naszej firmie , nadwozie i podwozie w bardzo dobrym stanie – bez korozji. Wnętrze oprócz łaty na fotelu kierowcy – stan bdb . Auto kompletne, ogólnie w bardzo dobrej kondycji.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Porsche 911 Turbo 996 2001r

 Marka: Porsche
Model: 911 (996)
Silnik: 3600cm3/B6 benz.
Skrzynia biegów: 6-Manual
Moc: 420KM/560NM
V-max: 305km/h
0-100km/h: 4,2 s
Rok produkcji: 2001
Przebieg: 80830km
Cena: 250 000 pln

Porsche 911 nie wymaga reklamy. Bez cienia przesady można nazwać go najbardziej rozpoznawalnym samochodem sportowym świata. A może i najlepszym? Porsche od ponad 50 już lat udowadnia, że ten model wciąż wyznacza wzorzec, za którym inni starają się nadążyć.

Modele oznaczone kodem 996 zadebiutowały w 1998 r, zastępując  model 993. Była to  nowa konstrukcja, a nie jedynie bardzo poważna modernizacja 993. Stylistyka 996 jednak pozostała wierna swoim poprzednikom, kształt 911-ki jest wciąż charakterystyczny, choć nie jest tak klasyczny jak w przypadku poprzednich modeli. Krytykowano wygląd przedniego pasa, z zupełnie nowym kształtem reflektorów. Wśród miłośników marki wiele kontrowersji budziła jednostka napędowa chłodzona cieczą (a nie powietrzem!) sześciocylindrowy boxer, o pojemności 3,4 l i mocy 300 KM (wersja S 320 KM). Topową odmianę 911 Turbo wyposażono w moc na poziomie 420 KM oraz w napęd na cztery koła, wzmocniona wersja Turbo S posiadała 450 KM. Podobnie jak w przypadku poprzednika, powstały także dwie „wyczynowe”, odmiany: 911 GT3 z silnikiem 3.6 l o mocy 360 KM (później 381 KM) oraz 911 GT2 z turbodoładowanym silnikiem generującym moc 462 KM (później 480KM).

Dzisiaj Porsche 911 996 Turbo stała się bardzo poszukiwana oraz ceniona wśród kolekcjonerów i miłośników marki.

Porsche pochodzi z rynku japońskiego ( do opłat akcyzowych). Samochód jest po szczegółowej rewizji w naszym serwisie. Usunięto wszystkie niedomagania modelu – wymieniono napinacze rozrządu oraz wadliwą chłodnice wody wraz z wieloma przewodami wodnymi. Przerobiono reflektory przednie do ruchu prawostronnego. Wymieniono płyn chłodniczy, wspomagania, sprzęgła, wszystkie filtry(kabinowy,oleju) oraz olej silnika (MOTUL). Nowe świece , akumulator , siłowniki klap,pióra wycieraczek oraz odboje wszystkich amortyzatorów. Większość części oryginał PORSCHE!!Wykonano serwis klimatyzacji (nowy czynnik + odgrzybianie). Układ hamulcowy, przeniesienia napędu, zawieszenie, opony w bardzo dobrym stanie . Wnętrze  zadbane. Nie wymaga wkładu finansowego. W aucie znajduję się oryginalny zestaw narzędzi, koło dojazdowe oraz kompresor .

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes-Benz W126 560SEL

Marka: Mercedes
Model: W126 560 SEL
Silnik:5547cm3/V8 benz
Moc: 279KM/457NM
V-max: 240km/h
0-100km/h: 7,2s
Rok produkcji: 1989
Przebieg: 99400 km
Cena:SPRZEDANY

Dzięki sukcesowi poprzedniego modelu klasy S (W116), Mercedes wiedział, że podąża właściwą drogą, prezentując w 1981 r. nowego, topowego sedana w swojej gamie – W126. Wyciągając wnioski z kryzysów naftowych, położono szczególny nacisk na obniżenie zużycia paliwa – nawet w ogromnych silnikach 8-cylindrowych. Inne priorytety obejmowały bezpieczeństwo i prowadzenie. Nie zamierzano natomiast przesadzić z nasyceniem auta elektrycznymi gadżetami, uznając że luksus tkwi w materiałach, wyciszeniu czy osiągach.
W 1985 r. dokonano gruntownego liftingu, wprowadzając m.in. opcjonalną poduszkę powietrzną pasażera i zupełnie nowe silniki: sześciocylindrowe 2.6 i 3.0, 4.2 V8 i najdroższy model 560 SEL z 5,6-litrowym V8 osiągającym moc 272-300 KM.
Z rekordową liczbą prawie 900 tys. wyprodukowanych egzemplarzy, W126 pozostaje do dziś najbardziej popularną klasą S w historii marki z gwiazdą.

Mercedes sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie , gotowy do jazdy. Wymieniono m.in wszystkie płyny oraz filtry,paski , przewody zapłonowe + świece, rozdzielacz zapłonu, cewkę, zregenerowano alternator, wymieniono tarcze hamulcowe oraz klocki, nowe opony Vredestein.

Mercedes w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym – nie wymaga wkładu finansowego!

Wyposażony jest m.in. w radio MB, elektryczne szyby, lusterka , fotele z pamięcią i podgrzewaniem, regulowaną kanapę tylną, roletę elektryczną, telefon .

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym oraz japońską książką serwisową!

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

VOLVO P1800 S

Marka: Volvo
Model: P1800 S
Silnik: 1780cm3/ R4 benz.
Moc: 96KM/144NM
V-max: 165km/h
Rok produkcji: 1965
Przebieg: 56917 km
Cena:SPRZEDANY

Skojarzenia z Volvo są oczywiste: solidność i bezpieczeństwo. Od początku, czyli od 1927 r. samochody te były uznawane za wybór ludzi rozsądnych, wręcz konserwatywnych. Znane były z wytrzymałości na przebiegi nieosiągalne dla większości współczesnych im samochodów. Spora w tym zasługa niezniszczalnych silników benzynowych z serii „redblock”.Za najpiękniejszy model Volvo uznaje się sportowe coupe P1800: zupełnym przypadkiem jest to zarazem samochód, który dzierży rekord przebiegu auta seryjnego – pewien mężczyzna z okolic Nowego Jorku przejechał swoim czerwonym P1800 dystans… 4,8 mln km. Ten sam model był też gwiazdą serialu „Święty” z Rogerem Moore’em.

P1800 pojawił się w 1961 roku. Przez pierwsze dwa lata coupe produkowane było w Szkocji przez firmę Jensen w miejscu gdzie powstają dzisiaj elementy karoserii do Mini. Po problemach z jakością Volvo zakończyło współpracę z Anglikami i przeniosło produkcję do Goteborga. Od tego momentu sportowe Volvo nosi oznaczenie P1800S. Wzrosła również moc silnika z 90 do 96 KM. Mimo tego, że coupe montowane było już w Szwecji fabryka w Linwood do 1969 roku produkowała dla Volvo wszystkie elementy karoserii.  P1800 pozostało jedynym klasycznym coupe w historii szwedzkiej marki.

Prezentowany egzemplarz wyróżnia niski oryginalny przebieg  potwierdzony certyfikatem eksportowym.

Volvo sprowadzone z Japonii jako integralna część naszej floty.

Auto przeszło szczegółową inspekcję w naszej firmie , nadwozie i podwozie w bardzo dobrym stanie – bez korozji. Piękne czerwone wnętrze  . Silnik pracuje równo , zawieszenie bez luzów. Auto kompletne, w bardzo dobrej kondycji.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes 280SL W113 Pagoda

Marka: Mercedes
Model: 280SL W113
Silnik: 2778cm3/R6 benz
Moc: 170KM (125kW)
Rok produkcji: 1968
Przebieg:114 700 km
Cena: SPRZEDANY

„Pagoda” – pod takim przydomkiem najczęściej występuje W113. Ponoć to z powodu podobieństwa linii sztywnego dachu do tradycyjnych azjatyckich budowli. Ten samochód ma już ponad 50 lat (zadebiutował w 1963 r.), a w gamie Mercedesa zastąpił zarówno legendarnego „Gullwinga”, jak i mniejszy model 190 SL. Lekką, filigranową linię nadwozia stworzył zasłużony francuski designer Paul Bracq. Podwozie stanowiło skróconą wersję płyty podłogowej dużego modelu W111 Coupe i wyróżniało się znaczną sztywnością oraz wysokim jak na lata 60. poziomem bezpieczeństwa ze strefami kontrolowanego zgniotu.W 1967 r., wprowadzono silnik 2.5 i hamulce tarczowe na czterech kołach. Wkrótce później pojawiła się najmocniejsza i najbardziej popularna wersja „Pagody” – 280 SL. Sprzedaż spadła dopiero w początku lat 70. Do 1971 r. powstało 48,9 tys. sztuk W113.
Coś dla fanów prawdziwej klasyki, ale z nutą nowoczesności: Mercedes W113, zwany „pagodą”, przenosi kierowcę wprost w lata 60. Cztery biegi, szyby opuszczane korbkami i cienka, bakelitowa kierownica przypominają, że to już prawdziwy klasyk. Ale przy tym niezwykle rześki, dzięki 6-cylindrowemu silnikowi z wielopunktowym wtryskiem paliwa. To najmocniejsza wersja 280 SL, rozwijająca 170 KM, pochodząca z końcowego okresu produkcji. Wyprodukowano ją w specyfikacji amerykańskiej (licznik w milach, czerwone lampy tylne), ale na rynek japoński: zachowała się oryginalna tabliczka znamionowa z informacjami w tym języku.

Mercedes sprowadzony z Japonii w 2013r.

Auto przeszło szczegółową inspekcję w naszej firmie , nadwozie i podwozie w bardzo dobrym stanie – bez korozji.

Idealna baza do renowacji , niski potwierdzony przebieg , nadwozie bezwypadkowe i bez korozji! ( na aucie drugi lakier- do poprawy) , silnik odpala , pracuje w miarę równo – do uszczelnienia i przeglądu (posiada kilka wycieków) . Chromy wymagają odświeżenia .

Piękne oliwkowe wnętrze   do niewielkiej poprawy .Zawieszenie bez luzów. Auto kompletne, w  dobrej kondycji.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes-Benz W140 S600L

Marka: Mercedes
Model: W140 S600L
Silnik:5987cm3/V12 benz.
Moc: 394KM/570NM
V-max: 250 km/h
0-100km/h: 6,6s
Rok produkcji: 1995
Przebieg: 61670 km
Cena:SPRZEDANY

Kiedy w Genewie przedstawiono gotowy do produkcji pojazd (marzec 1991 r.), wywołał istny szok. Z jednej strony przyprawiał o zawrót głowy ilością luksusowego wyposażenia. Z drugiej – budził kontrowersje masywną, zwalistą stylistyką. Nie pokochali go za nią Europejczycy, ale uwielbiali klienci w USA, Japonii i… Rosji. Topowa wersja 600 SEL musiała być pod każdym względem większa i mocniejsza od BMW. I była. Sześć litrów pojemności i początkowo ponad 400 KM (później 394 KM z powodów ekologicznych) czyniły z niej króla autostrady – był to jeden z największych seryjnych samochodów oferowanych między 1990 a 1998 rokiem. Do dziś jest to jedno z aut o najlepiej wyciszonym wnętrzu i o bardzo wysokim komforcie jazdy. Wiele ciekawostek technicznych zastosowano właśnie w tym modelu. Podwójne boczne szyby, klapa bagażnika i wszystkie drzwi domykają się automatycznie.

Mercedes sprowadzony z Japonii , zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce. Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym  i wizualnym (praktycznie cały w oryginalnym lakierze), przeszedł w naszej firmie duży serwis – wymieniono  wszystkie płyny i filtry, nowe opony Vredestein. Skóry nie zniszczone, wnętrze czyste i zadbane. Wszystkie elementy wyposażenia sprawne.

Wyjątkowo zadbany egzemplarz z niskim przebiegiem w przedłużonej wersji Long zapewni przyszłemu właścicielowi długą i bezproblemową eksploatację.

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym, oraz oryginalną książką serwisową !

  • 247No code designation available
  • 303No code designation available
  • 366No code designation available
  • 414ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
  • 540ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
  • 548AEXCLUSIVE GREY LEATHER
  • 582No code designation available
  • 682FIRE EXTINGUISHER
  • 806AEJ 06/1/M/X
  • 872No code designation available
  • 884TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)

980 REG. DOC. AND ABE NO. ON TYPE LABEL FOR EXPORT

 

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes-Benz G36 AMG

Marka: Mercedes
Model: G36 AMG
Silnik: 3606cm3/R6 benz.
Moc: 258KM/385NM
Rok produkcji: 1996
Przebieg: 100050 km
Cena:SPRZEDANY

Istny biały kruk: powstało tylko 120 sztuk wersji G36 AMG, z tego 109 powędrowało do Japonii. Silnik tej wersji jest analogiczny jak w modelu C36 AMG: rzędowa szóstka wykonana ręcznie w AMG, rozwiercona z silnika 3.2, i osiągająca moc 258 KM. Ten egzemplarz w wersji krótkiej ma oczywiście automatyczną skrzynię biegów i trzy blokady terenowe, a także ciekawe wyposażenie: przydatny w terenie wyłącznik systemu ABS (można go użyć np. przy zjeździe ze stromej góry).
Nasz G36 ma tylko 100 tys. km przebiegu i wszystkie elementy skórzane oraz drewniane w kabinie są w idealnym stanie. W wyposażeniu jest nawet oryginalna latarka z opisami w języku japońskim.
Mercedes sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie , gotowy do jazdy.

Wymieniono m.in wszystkie płyny oraz filtry,paski ,  świece, przewody WN , zregenerowano kompresor klimatyzacji, wymieniono tarcze hamulcowe (z przodu) oraz klocki (przednie i tylne) , nowe opony Vredestein, zrobione zawieszenie przednie oraz tylne (nowe łożyska półosi, łożyska kul, uszczelniacze , manszety, wszystko rozebrane, umyte, złożone na nowych częściach i wyregulowane ), głowica silnika po remoncie (nowe popychacze zaworów), uszczelniacze zaworowe, silnik uszczelniony.Wyremontowano skrzynie biegów m.in. nowe tarczki, przekładki, wszystkie uszczelniacze! Nowe końcówki drążków, amortyzator skrętu, i wszystkie 4 amortyzatory.

 

Kod lakieru : 9189

Mercedes w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym – nie wymaga wkładu finansowego!

Wyposażony jest m.in. w radio MB, elektryczne szyby, lusterka , fotele regulowane elektrycznie,

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym !

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes-Benz R107 560 SL

Marka: Mercedes
Model: R107 560
Silnik:5547cm3/V8 benz.
Moc: 231KM/402NM
V-max: 240km/h
0-100km/h: 7,7s
Rok produkcji: 1987
Przebieg: 69200 km
Cena:SPZEDANY

Żywot R107 trwał aż 18 lat, jest to więc najdłużej, po klasie G, produkowany Mercedes w historii. Jego następcą został model R129, produkowany w latach 1989-2001.

R107 jako jeden z pierwszych seryjnych samochodów miał strefy kontrolowanego zgniotu z przodu i z tyłu, wzmocnioną płytę podłogową i zespół napędowy przemieszczający się w dół, pod kabinę pasażerską w razie wypadku. Po drugie, samochód miał idealnie dobrane rozmiary: nie był ani za duży dla Europejczyków, ani za mały dla Amerykanów. Wreszcie: dzięki nowoczesnemu tylnemu zawieszeniu ze skośnymi wahaczami prowadził się dużo lepiej niż poprzedzający go model „Pagoda” wyposażony w łamaną tylną oś. Do napędu stosowano silniki 6- i 8-cylindrowe o pojemności od 2,8 do 5,6 l. Szczególną popularnością cieszyła się najmocniejsza odmiana 560 SL: zbudowano jej prawie 50 tys. sztuk, tj. niemal 1/5 z 237 tys. wyprodukowanych egzemplarzy.

W dodatku nigdy nie zaoferowano jej w Europie, natomiast wersje „europejskie” produkowany były jedynie na rynek australijski i japoński.

Mercedes sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany (żółte tablice) i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie , gotowy do jazdy. Wymieniono m.in wszystkie płyny oraz filtry, przewody zapłonowe + świece, rozdzielacz zapłonu , wszystkie paski , wyregulowano zawory , nowe opony Vredestein.

Wyposażony jest m.in. w radio MB, elektryczne szyby,klimatyzację.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Alpina B8 4.6

Marka: Alpina
Model: B8 4.6
Silnik: 4619cm3/V8 benz
Moc: 333KM
V-max: 280 km/h
Rok produkcji: 1995
Przebieg: 129 100km
Cena: SPRZEDANY

Jedna z najciekawszych modeli wyprodukowanych przez Alpine. Numer 31 z zaledwie 221 wyprodukowanych (w tym tylko 78 coupe!!!) – ten samochód tylko na pozór wygląda jak E36 coupe po tuningu. W rzeczywistości został ręcznie zbudowany od nowa w firmie Burkarda Bovensiepena. Pod maskę trafił 4,6-litrowy silnik V8 o mocy 333 KM, BMW próbowało wcześniej bezskutecznie umieścić silnik V8 w wersji która mogła by być seryjnie  produkowana na linii , tak by silnik mógł być montowany od dołu. Alpina po wprowadzeniu ponad 42 modyfikacji w nadwoziu i podwoziu modelu E36 zmieściła silnik V8 który montowali od góry. Silnik bazował na  jednostce z modelu E34 4.0 V8 lecz dla Alpiny były specjalnie odlewane bloki o większej pojemności gdyż rozwiercenie uniemożliwiały cienkie ścianki cylindrów pokryte powłoką (nicasil lub alusil). Silnik doposażono w tłoki Mahle, „ostrzejsze” wałki rozrządu oraz zmieniono mapę silnika. Część osprzętu również był produkowany specjalnie dla Alpiny – pompę oleju projektowała niemiecka firma Arri – producent kamer.

W tym egzemplarzu V8 połączono z manualną, 6-biegową przekładnią Getrag, tworząc prawdziwie torową maszynę. Kubełkowe fotele Recaro są zarazem sportowe, ale i na tyle wygodne, by móc w nich pokonać długą trasę. Włókno węglowe na masce to nie okleina – to faktycznie materiał, z którego ją wykonano.  Co ciekawe, samochód ma dłuższe przełożenie tylnego dyferencjału od M3, pozwala więc na bezstresową jazdę w trasie na 6. biegu przy rozsądnym zużyciu paliwa.

Alpina przeszła w Japonii szereg modyfikacji, została doposażona m.in. w : regulowane łączniki stabilizatora ARC, rozpórka przednia Wiechers GMBH, stabilizator przedni ARC 30mm, stabilizator tylny ARC 25mm, rozpórka tylna ARC carbon, amortyzatory ARC gwintowane z regulacją twardości – średnica tłoczyska 40mm, sprężyny przednie ARC , sprężyny tylne ARC 140, pokrywa silnika z włókien węglowych, hamulce przednie Brembo 4-ro tłoczkowe 320mm, hamulce tylne Mpower 310mm, fotele Recaro SR-3, kierownica z nabą MOMO, przednie światła  soczewkowe .

Alpina została sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty.

Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie , bardzo doinwestowany egzemplarz, gotowy do jazdy!

Egzemplarz ten przeszedł w naszej firmie kompleksowy remont blacharsko-lakierniczy.  Usunięto wszystkie ogniska korozji oraz perforacje karoserii. Z zewnętrznych paneli nadwozia usunięto wszystkie warstwy lakieru do zera. Pełna powłoka lakiernicza wraz ze wszystkimi zabezpieczeniami została  wykonana na nowo stosując materiały najwyższej jakości. Podwozie wraz z profilami zamkniętymi zakonserwowano preparatami antykorozyjnymi.

Wszystkie uszczelki oraz elementy gumowe nadwozia wymieniono na nowe oryginał BMW (uszczelki drzwi , listwy zgarniające , uszczelki bocznych szyb, uszczelki przedniej i tylnej szyby, uszczelki szyberdachu)

Pokrywy zaworów polakierowano proszkowo. Silnik został uszczelniony, wyeliminowano wszystkie wycieki. Wymieniono świece, wszystkie 8 cewek, uszczelki pokryw zaworów, pompę wody wraz z termostatem, czujniki spalania stukowego, wszystkie uszczelki kolektora ssącego, paski, rolki, zregenerowano kompresor klimatyzacji , wymieniono chłodnicę klimatyzacji + osuszacz , klimatyzacja nabita i odgrzybiona. Wymieniono wszystkie płyny wraz z filtrami (filtr powietrza K&N, olej silnika Motul, olej skrzyni biegów BMW, olej mostu Motul, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy Motul RBF.

Felgi poddano pełnej renowacji i wyposażono je w nowe opony.

Nowy zestaw audio ( sterowany oryginalną jednostką BMW) .

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym oraz japońską książką serwisową!

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes-Benz R107 380 SL

Marka: Mercedes
Model: R107 380
Silnik:3818 cm³/V8
Moc: 218 KM/299NM
V-max: 215km/h
Rok produkcji: 1984
Przebieg: 78975 mil
Cena: Sprzedany

Model SL był następcą słynnego modelu „Pagoda”. Stanowi on trzecią generację prestiżowej serii roadsterów. Celem tego modelu było wypełnienie luki między kabrioletem serii W111, a roadsterem w113, które to modele były już u schyłku żywota produkcyjnego. Jego powstanie w dużej mierze było wymuszone również zaostrzeniem przepisów dotyczących bezpieczeństwa samochodów w USA, w kraju który był głównym importerem sportowych Mercedesów. Nowy SL by osiągnąć postawione cele zaprojektowano jako pojazd większy, bardziej komfortowy i bezpieczny, oraz przede wszystkim bardziej dynamiczny od poprzednika. Zmiany te poskutkowały większą ilością miejsca w kabinie wykończonej miękkimi i bezpiecznymi materiałami. Wzmocniono również konstrukcję przednich słupków.

Wersja eksportowa do USA wyróżniała się zewnętrznie wysuniętymi zderzakami. Miała również bardziej miękkie dostrojenie zawieszenia oraz  lampy spełniające amerykańskie normy. Model 380 SL ze względu na przepisy ochrony środowiska produkowany był w dwóch wersjach silnikowych różniących się nieznacznie osiągami i pojemnością skokową.

Mercedes sprowadzony z USA jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany (żółte tablice) i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie , gotowy do jazdy. Mercedes przeszedł gruntowny remont w naszej firmie.

Poddaliśmy renowacji całą powłokę lakierniczą nadwozia ,poprzednie warstwy lakiernicze zostały usunięte do zera, nałożono na nowo wszystkie powłoki zabezpieczające oraz lakier bazowy wraz z kilkoma warstwami lakieru bezbarwnego ( Glasurit).

Nadwozie jak i podwozie nie wymagały prac blacharskich! Dodatkowo podwozie zostało zabezpieczone preparatami antykorozyjnymi wraz z profilami zamkniętymi.

Część elementów ozdobnych zostało ponownie pochromowanych.

Silnik został uszczelniony , a wszystkie elementy eksploatacyjne wymienione na nowe m.in. świece przewody zapłonowe , rozdzielacz, paski , uszczelki pokryw zaworów , uszczelniacze wału , wyregulowano układ wtryskowy K-jet, wymieniono wszystkie filtry , oleje i płyny.

Drewniane elementy wnętrza po renowacji.

Wymieniono wszystkie tuleje gumowe, elementy łączne,sworznie , amortyzatory, tuleje, sprężyny, końcówki drążków , zregenerowano przekładnię kierowniczą.

Dach został poddany impregnacji. Nowe opony!

Mercedes nie wymaga wkładu finansowego!

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes-Benz W140 600 SEL V12

Marka: Mercedes
Model: W140 600SEL
Silnik: 5987cm3/V12 benz.
Moc: 408KM/580NM
Rok produkcji: 1992
V-max: 250 km/h
Przebieg: 114340 km
Cena:SPRZEDANY

Bezlitosna odpowiedź Mercedesa na 12-cylindrowe BMW serii 7 zaprezentowane w 1988 r.: klasa S 600 SEL z silnikiem 6.0 V12. Ogromna, ciężka, ostentacyjna i… zachwycająca nawet po prawie ćwierć wieku od debiutu. Milionerzy, celebryci i gangsterzy: w latach 90. wszyscy chcieli mieć „sześćsetę”.
Nasz 600 SEL ma wszystkie te elementy wyposażenia, które do dziś sprawiają, że W140 jest samochodem wyjątkowym. Dyskretne logo V12 na tylnym słupku to tylko początek. W kabinie znajdziemy oddzielne, podświetlane lusterka dla pasażerów z tyłu oraz możliwość niezależnej regulacji temperaturą z tyłu , elektrycznie regulowane lusterko wewnętrzne i istną orgię przycisków na konsoli środkowej. Po włączeniu biegu wstecznego tylne zagłówki opuszczają się samoczynnie, a z tylnej części pojazdu wysuwają antenki, ułatwiające ocenę odległości. Wnętrze wykończono jasną skórą najwyższej jakości. Drzwi oczywiście domykają się pneumatycznie, a tylne szyby są podwójne. Przebieg to tylko 114 tys. km. Kultury pracy silnika V12 nie da się porównać z żadną jednostką o mniejszej liczbie cylindrów.
Mercedes sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie , gotowy do jazdy.

Mercedes przeszedł  duży przegląd w naszej firmie, wymieniono m.in wszystkie płyny  olej w silniku i skrzyni + filtry, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy , olej w moście ,paski ,  świece, nowe tarcze i klocki, tuleje w zawieszeniu, nowe opony Vredestein, po serwisie klimatyzacji + odgrzybienie, Wnętrze zadbane skóry w bardzo dobrym stanie. Wszystkie elementy wyposażenia sprawne.

  • 200ALEATHER
  • 268ALEATHER GREY
  • 303FRONT FOLDING ARMREST WITH TRAY
  • 341ADDITIONAL BLINKER LAMPS
  • 406No code designation available
  • 498VERSION FOR JAPAN
  • 524PAINTWORK – PRESERVATION
  • 540ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
  • 582AIR CONDITIONER IN THE REAR
  • 592ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
  • 613LAMP UNIT – ASSYMETRICAL, LH TRAFFIC
  • 664LIGHT ALLOY WHEEL 7-HOLE STAR DESIGN 17 INCH
  • 802AEJ 06/1/M/X
  • 810SOUND SYSTEM
  • 872No code designation available
  • 873SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
  • 904EQUIPMENT PACKAGE BASIC

Mercedes w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym – nie wymaga wkładu finansowego!

Wyposażony jest m.in. w radio MB, elektryczne szyby, lusterka , fotele regulowane elektrycznie z pamięcią, klimatronik 4 strefy, skórzana tapicerka, domykanie drzwi i bagażnika,

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym !

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

BMW 750il e38

Marka:BMW
Model: 750il e38
Silnik: 5379cm3/V12 benz.
Moc: 326KM/490NM
V-max: 250km/h
0-100km/h: 6,5s
Rok produkcji: 1999
Przebieg:42254 km
Cena:79 000 zł

Fani marki z Monachium są zgodni, że E38 to ostatnie z klasycznych, dużych BMW. Ten model skończył 20 lat i powoli zaczyna nabierać klasycznego charakteru, na który w pełni zasługuje. Prace trwały 6 lat, a taśma produkcyjna ruszyła w lutym 1994 r. BMW nie kryło, że seria 7 ma być bardziej „samochodem kierowcy” niż Mercedes: lżejszym, bardziej sportowym w prowadzeniu.

Z początku gamę silników oparto właśnie na jednostkach V8, ale już w 1995 r. pojawił się wariant, którego wszyscy oczekiwali: 750i z silnikiem V12. 5,4-litrowy silnik rozwijał 326 KM i rozpędzał E38 do 100 km/h w 6,7 s. W rzeczywistości 750i nie było szybsze niż 740i, ale kulturą pracy, sposobem rozwijania mocy i poziomem wyposażenia znacząco przewyższało wersję 8-cylindrową.

Seria 7 zawsze wyznaczała trendy jeśli chodzi o wyposażenie. Od początku produkcji dostępne były m.in. elektronicznie sterowane amortyzatory, kontrola trakcji i dwie poduszki powietrzne. Przy okazji liftingu z 1998 r. na listę seryjnych opcji wszedł system DSC (ESP). Często wspominaną ciekawostką dotyczącą E38 jest radykalny wzrost sprzedaży tego modelu w ostatnim okresie produkcji, gdy pokazano już następcę. Klienci uznali, że to ostatni moment na zakup BMW o tradycyjnej dla tej marki linii i gremialnie zaczęli wykupować pozostały zapas produkcyjny. Powstało 340 tys. sztuk serii 7 E38, w tym ponad 15 tys. egzemplarzy z silnikiem 12-cylindrowym.

BMW sprowadzona z Japonii . Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie , gotowy do jazdy. Wymieniono m.in wszystkie płyny oraz filtry, przewody zapłonowe + świece, rozdzielacze zapłonu , wszystkie paski,rolki , nowe opony Vredestein, Wyremontowane zawieszenie ( sparciałe gumowe elementy oraz gumowe osłony sworzni – wymieniono całe elementy zawieszenia na nowe!), bardzo duży przegląd klimatyzacji – nowy kompresor , chłodnica i osuszacz). zregenerowano alternator.

 

S202 Steptronic
S204 Shorter final drive ratio
S210 Dynamic stability control III
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S220 Self-levelling suspension
S223 Electronic Damper Control (EDC)
S245 Steering wheel column adjustment,electr.
S261 Side airbags for rear passengers
S352 Insulating double-glazing
S354 Green windscreen, green shade band
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S416 Roller sun visor, rear lateral
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
P446 Rear compartment equipment
S456 Comfort seat with memory
S460 ELECTR.REAR SEAT ADJUSTMENT
S473 Armrest front
S494 Seat heating driver/passenger
S496 Seat heating, rear
S500 Headl.washer system/intensive cleaning
S508 Park Distance Control (PDC)
S522 Xenon Light
S533 Air conditioning, rear
S548 Kilometre speedo
S602 On-board monitor withTV
S609 Navigation system, Professional
S672 CD changer for 6 CDs
S677 HiFi system Professional DSP
S694 Provisions for BMW 6 CD changer
L807 NATIONAL VERSION JAPAN
S818 Battery master switch
S823 Tropical version
S826 Fahrwerk in Exportabstimmung
S841 Optional extra pack, pseudo code no.
S845 Acoustic fasten seat belt reminder
S853 Language version, English
S875 Infrared remote control
S925 Dispatch protection pack
S992 Control of number-plate attachment

Przebieg potwierdzony oryginalną książką serwisową oraz certyfikatem eksportowym.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes SL 55AMG

Marka: Mercedes
Model: R230 SL 55 AMG
Silnik: 5439cm3/V8 benz
Moc: 500KM
Rok produkcji: 2003
Przebieg: 143 400km
Cena: 125 000zł brutto

Piąta generacja prestiżowej serii roadsterów SL. Został wdrożony do produkcji w roku 2001, zastąpił w ofercie model R129.

Technicznie SL (R230) spokrewniony jest z klasą S (W220) oraz coupe serii CL (C215). W każdym z tych trzech luksusowych samochodów zastosowano podwozie o niemal jednakowej konstrukcji, w bogatszych wersjach wyposażeniowych montowane jest hydrauliczne zawieszenie Active Body Control. Każde z aut wykorzystuje podobny układ napędowy (skrzynie biegów i silniki).

W 2001 generacja R230 zadebiutowała dwoma modelami: SL 500,SL 55 AMG
Obydwa wyposażone były w ośmiocylindrowy silnik typ M113, przy czym do wersji AMG dołożono sprężarkę Rootsa, co znacznie zwiększyło dynamikę. Do obydwu modeli zamontowano 5-biegową automatyczną skrzynię biegów, umożliwiającą sekwencyjną zmianę przełożeń.

Mercedes sprowadzony z Japonii w 2016r. Po opłatach celno akcyzowych.

Rzadki pakiet Performance( zderzaki i progi)!

AMG przeszedł po sprowadzeniu do Polski duży serwis w naszej firmie. Wyremontowano zawieszenie- zregenerowano wszystkie amortyzatory ABC , wymieniono akumulatory ciśnienia, płyn ABC oraz tuleje i sworznie. Usunięto drobne wycieki z silnika i pozostałych układów. Wymieniono wszystkie 16 świec zapłonowych (ori MB) , paski , filtry i wszystkie płyny(m.in olej w silniku, skrzyni biegów, moście), nowe akumulatory. Mercedes przygotowany do eksploatacji .

SL bezwypadkowy, całość nadwozia (poza zderzakami) w oryginale – grubość warstwy lakierniczej nie przekracza 180 um na całym nadwoziu!! Wnętrze czyste i zadbane.

Do auta dołączamy dwa kluczyki i książkę serwisową

Auto na FV 23%. Podana cena netto

 

 

  • 202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD – GERMAN
  • 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
  • 230B CUSTOMER SERVICE – STATION EUROPE
  • 281A LEATHER – BLACK/ANTHRACITE
  • 2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
  • 330 CD COMPARTMENT
  • 401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
  • 404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
  • 405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
  • 423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
  • 487 ABC SUSPENSION (ACTIVE BODY CONTROL)
  • 500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
  • 614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
  • 673 HIGH-CAPACITY BATTERY
  • 750 AMG GALVANICS PACKAGE
  • 772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
  • 803 YOM 22/1
  • 819 CD CHANGER
  • 875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
  • 889 KEYLESS – GO
  • 960U ALABASTER WHITE – NON METALLIC
  • 985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
  • F230 SERIES PRODUCTION 230
  • GA AUTOMATIC TRANSMISSION
  • HA REAR AXLE
  • L LEFT-HAND STEERING
  • M001 ENGINES WITH SUPERCHARGER
  • M113 V8-GASOLINE ENGINE M113
  • M55 CAPACITY 5,5 LITRE
  • N54 CONTROL CODE BREMEN PLANT
  • N60 CONTROL CODE BREMEN PLANT
  • N76 CONTROL CODE BREMEN PLANT
  • N91 CONTROL CODE BREMEN PLANT
  • U12 FLOOR MATS – VELOUR
  • VL FRONT AXLE HALF, LEFT
  • VR FRONT AXLE HALF, RIGHT

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym oraz japońską książką serwisową!

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes-Benz S600C V12

Marka: Mercedes
Model: S600C
Silnik:5987cm3/V12 benz.
Moc: 394KM/570NM
V-max: 250km/h
0-100km/h: 6,6s
Rok produkcji: 1996
Przebieg: 109572 km
Cena:SPRZEDANY

Mercedes sprowadzony z Japonii, zarejestrowany w Polsce.

Data produkcji 14.11.1995r , data pierwszej rejestracji 09.1996r – fabrycznie wyposażony w pięciobiegową skrzynie automatyczną.

Samochód po sprowadzeniu przeszedł gruntowny przegląd w naszej firmie  i jest gotowy do długiej i bezproblemowej eksploatacji.

Wymieniono wszystkie płyny wraz z filtrami m.in olej silnikowy, olej w skrzyni automatycznej, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy, płyn nivo, wszystkie świece, nowy akumulator . Wymieniono wszystkie elementy zawieszenia które tego wymagały zarówno na przedniej jak i tylnej osi, światła europejskie.

Usunięto wszystkie wycieki .

Przywrócono sprawność wszystkich elementów wyposażenia, wszystko funkcjonuje bez problemów.

Świeżo odgrzybiona i nabita klimatyzacja. Wnętrze czyste i nie zniszczone. Elementy drewniane po częściowej renowacji.

Mercedes w świetnej kondycji , przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym.

 

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes sprowadzony z Japonii, zarejestrowany w Polsce.

Data produkcji 14.11.1995r , data pierwszej rejestracji 09.1996r – fabrycznie wyposażony w pięciobiegową skrzynie automatyczną.

Samochód po sprowadzeniu przeszedł gruntowny przegląd w naszej firmie  i jest gotowy do długiej i bezproblemowej eksploatacji.

Wymieniono wszystkie płyny wraz z filtrami m.in olej silnikowy, olej w skrzyni automatycznej, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy, płyn nivo, wszystkie świece, nowy akumulator . Wymieniono wszystkie elementy zawieszenia które tego wymagały zarówno na przedniej jak i tylnej osi, światła europejskie.

Usunięto wszystkie wycieki .

Przywrócono sprawność wszystkich elementów wyposażenia, wszystko funkcjonuje bez problemów.

Świeżo odgrzybiona i nabita klimatyzacja. Wnętrze czyste i nie zniszczone. Elementy drewniane po częściowej renowacji.

Mercedes w świetnej kondycji , przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym.

 

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes-Benz R107 450 SL

Marka: Mercedes
Model: R107 450
Silnik: 4520cm3/V8 benz
Moc: 225KM
V-max: 218 km/h
Rok produkcji: 1974
Przebieg: 110 544km
Cena:SPRZEDANY

Model SL był następcą słynnego modelu „Pagoda”. Stanowi on trzecią generację prestiżowej serii roadsterów. Celem tego modelu było wypełnienie luki między kabrioletem serii W111, a roadsterem w113, które to modele były już u schyłku żywota produkcyjnego. Nowy SL by osiągnąć postawione cele zaprojektowano jako pojazd większy, bardziej komfortowy i bezpieczny, oraz przede wszystkim bardziej dynamiczny od poprzednika. Zmiany te poskutkowały większą ilością miejsca w kabinie wykończonej miękkimi i bezpiecznymi materiałami. Wzmocniono również konstrukcję przednich słupków.

Samochód został sprowadzony z Japonii w 2014r, po opłatach celnych.

Mercedes jest po pełnej renowacji w naszej firmie. Zakres renowacji przedstawiamy poniżej:

Samochód został całkowicie rozebrany, wszystkie zużyte części zostały wymienione na nowe bądź zregenerowane.

-Poddaliśmy renowacji całą powłokę lakierniczą nadwozia ,poprzednie warstwy lakiernicze zostały  usunięte do zera, nałożono na nowo wszystkie powłoki zabezpieczające oraz lakier bazowy wraz z kilkoma warstwami lakieru bezbarwnego ( Glasurit). Nadwozie jak i podwozie nie wymagały prac blacharskich! Dodatkowo podwozie zostało zabezpieczone preparatami antykorozyjnymi wraz z profilami zamkniętymi.

– Silnik po remoncie, skrzynia biegów i most po rewizji – nowe uszczelnienia,
– Zawieszenie wypiaskowane, polakierowane, zużyte elementy wymienione na nowe,
-Nowe przewody hamulcowe, nowe klocki hamulcowe,
-Nowy miękki dach i podsufitka hardtop,
-Wnętrze po renowacji,
-Nowe opony,
-Lampy Europejskie – nowe klosze + odbłyśniki,
-Zregenerowany układ A/C , nowy kompresor klimatyzacji,
-Radio Becker Mexico,
-Oryginalne chromy spolerowane,
-Nowy akumulator,
-Nowy układ zapłonowy,
– Wymienione wszystkie płyny i filtry oraz wiele innych.

Mercedes w niepowtarzalnym zestawieniu kolorystycznym Thistle Green Metallic z pięknym zielonym wnętrzem. Przygotowany do eksploatacji, nie wymagający żadnych napraw.

Wyposażenie sprawne w 100%, żadnych wycieków i niesprawnych podzespołów.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Audi S8 V10 5.2

Marka: Audi
Model: S8 D3
Silnik: 5204cm3/V10 FSI benz.
Moc: 450 KM/540Nm
Rok produkcji: 2007
Przebieg: 88 000 km
Cena: 82 000 zł Netto 

Druga generacja modelu A8 oznaczona symbolem D3 produkowana była w latach 2002-2010. A8 drugiej generacji zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group D3. W 2005 i 2008 roku model był poddawany modernizacjom. Po zmianach limuzyna zyskała nową, większa atrapę chłodnicy, która swoim wyglądem nawiązywała do sportowych modeli z lat 30. Od 2005 roku do gamy jednostek napędowych dołączyły nowoczesne silniki benzynowe z układem zasilania FSI.

W 2006 roku stworzono także wersję S8. Do jej napędu użyto silnika V10 5.2 z wtryskiem FSI o mocy 450 KM.

Audi sprowadzone z Japonii , zarejestrowane i ubezpieczone w Polsce.
Samochód z oryginalnym przebiegiem wyposażony m.in w ceramiczny układ hamulcowy,20′ felgi , system audio high-end Bang&Olufsen, światła do jazdy dziennej LED + bi-xenon skrętny, aktywny tempomat, podsufitka z Alcantary, kamerę cofania, zmieniarkę CD i MD, elektryczne rolety przeciwsłoneczne, system bez-kluczykowego dostępu.

Auto po dużym serwisie w naszej firmie, m.in. :

-nowy olej silnikowy + filtr
-nowy olej skrzyni biegów + filtr
-nowe oleje w przednim , tylnym i centralnym dyferencjale ori AUDI
-nowy płyn chłodniczy
-nowe filtry powietrza+filtr kabinowy
-nowy pasek i rolki
-usunięte klapy kolektora ssącego + czyszczenie kanałów dolotowych
-nowe świece zapłonowe
-nowa poduszka silnika przednia
-reflektory europejskie po renowacji + nowe żarniki
-nowe opony Michelin Pilot Sport4
-nowe klocki hamulcowe przednie ori Audi do tarcz ceramicznych
-wymienione wszystkie zużyte elementy zawieszenia
-felgi po renowacji
-radio europejskie
-wymieniony czynnik układu klimatyzacji
-nowy akumulator
-nadwozie zabezpieczone 12 msc powłoką woskową

Audi w świetnej kondycji przygotowane do bez awaryjnej, cieszącej nowego właściciela eksploatacji.
Dwa oryginalne kluczyki
Przebieg potwierdzony książką serwisową oraz certyfikatem eksportowym !

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

BMW 840Ci E31

Marka: BMW
Model:840Ci E31
Silnik: 3982cm3/V8
Moc: 286KM
Rok produkcji: 1995
Przebieg:111962km
Cena:97000 zł

E31 zostało zaprezentowane w 1989 roku podczas salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, produkcja odbywała się w latach 1989-1999 w zakładach zlokalizowanych w Monachium (Niemcy).
Nadwozie zaprojektował Klaus Kapitz. Projekt pochłonął ponad 1,5 mld Marek niemieckich. Samochód w przeciwieństwie do swoich potencjalnych konkurentów postanowiono wyposażyć w silnik V8 lub V12 umieszczony z przodu pojazdu oraz napęd tylnych kół. Łącznie wyprodukowano 30 621 egzemplarzy.BMW serii 8 E31 dorzuciło swoje trzy grosze do sportów motorowych. Zbudowany przez Wagenstetter Motorsport zmodyfikowany egzemplarz oparty na modelu 840i wziął udział w mistrzostwach VLN na torze Nürburgring.

Samochód sprowadzony do Polski z Japonii w 2013r , jest zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce!

BMW po bardzo dużym serwisie w naszej firmie. Nie wymaga wkładu finansowego. Wymieniono m.in:
-Nowe świece,
-nowe czujniki spalania stukowego, przy okazji wymiany uszczelek kolektora ssącego,
-nowa pompa wody,
-nowy pasek + rolki,
-usunięto drobne wycieki z silnika, skrzyni biegów i układu kierowniczego,
-wymienione wszystkie filtry i wszystkie płyny,
-wymieniono wszystkie zużyte lub sparciałe elementy zawieszenia, ustawiona geometria,
-nowe tarcze i klocki,
-drewno wnętrza po renowacji,
– nowe opony,
-nowy filtr i olej skrzyni biegów
-Lampy europejskie!
-wyposażenie sprawne w 100 %!
-Nowe opony TOYO Proxxes,
i wiele innych …

BMW zostało wyposażone w pakiet CSi oraz kompletny układ wydechowy  wzorowany na układzie niemieckiej firmy Eisenmann. Felgi zostały poddane renowacji i wyglądają jak nowe.

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym oraz książką serwisową

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Audi RS6

Marka: Audi
Model: RS6 Avant
Silnik: 4172 cm³/V8
Moc: 450KM
Rok produkcji: 2003
Przebieg:142491 km
Cena:SPRZEDANY

Kilka lat po udanym projekcie Audi RS2 ,specjaliści z quattro GmbH zajmujący się na co dzień motorsportem, powtórzyli pomysł budowy ekstremalnego kombi. Najpierw w 2000 r. eksperci zbudowali RS4 Avant, a dwa lata później na drogi wyjechało jeszcze bardziej zdumiewające, pierwsze RS6 Avant. W pojeździe tym połączono walory użytkowe z komfortem jazdy i osiągami supersamochodu. Wyszło z tego niepozorne, szybkie kombi. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 4.2 litra. Wyposażony był on w rozrząd typu DOHC oraz układ 5 zaworów na cylinder. Wspomagany był przez układ bi-turbo. Dzięki temu generował on moc 450 koni mechanicznych (331 kW) przy 5700-6400 obr./min. Moc przenoszona była na obie osie poprzez 5-biegową automatyczną skrzynię biegów typu Tiptronic.

Audi sprowadzone z Japonii po opłatach celnych.

Audi w oryginale , żaden element nie był powtórnie lakierowany!

RS6 wyposażona m.in w nagłośnienie Bose, zmieniarkę 6cd, podgrzewane fotele przednie i tylne, szyberdach, rolety przeciwsłoneczne

Auto w bardzo dobrym stanie (10 tys km temu miał ostatni serwis w Japonii).
Wnętrze zadbane i czyste.
Opony (Bridgestone Potenza) i felgi w bardzo dobrym stanie.

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Jaguar XJ-S V12

Marka: Jaguar
Model:XJ-S
Silnik: 5343cm3/V12
Moc: 295 KM
Rok produkcji: 1989
Przebieg: 89000km
Cena: Sprzedany

Jaguar XJ-S (później nazywany Jaguar XJS) był luksusowym grand tourerem produkowanym przez brytyjską firmę motoryzacyjną Jaguar w latach 1975-1996. Zastąpił on model E-type (lub XK-E) we wrześniu 1975 roku i był oparty na nadwoziu limuzyny XJ. Był udanym grand tourerem ,bardziej aerodynamicznym niż E-Type. Ostatni XJS został wyprodukowany 4 kwietnia 1996 r., a przez cały okres 21-letniej produkcji powstało 115 413 egzemplarzy samochodów tego modelu. Następcą XJS został Jaguar XK8

Jaguar sprowadzony z Japonii, zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce.

Samochód po dużym serwisie w naszej firmie.
Wymieniono m.in:
-świece,
-opony,
-felgi poddano renowacji,
-drewniane, ozdobne elementy wnętrza poddano renowacji,
-wymieniono wszystkie płyny i filtry,
-Wyremontowano zawieszenie przednie i tylne, wszystkie elementy eksploatacyjne nowe ( gumy,sworznie, łożyska, tuleje , amortyzatory sprężyny).

Oryginalne, pięknie zachowane wnętrze .

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Porsche 944 S2 Cabrio

Marka: Porsche
Model: 944 S2 Cabrio
Silnik: 2990cm3/R4
Moc: 211KM/280NM
Rok produkcji: 1991
Przebieg: 94757 km
Cena: 108 000 zł

Porsche 944 szybko stało się samochodem kultowym wśród kierowców ceniących wzorowe zachowanie samochodu podczas agresywnej jazdy po zakrętach. Uzyskano doskonałe wyważenie – układ napędowy transaxle (silnik z przodu, skrzynia z tyłu). Świetny, czterocylindrowy silnik o sporej pojemności, 3 litrów, z dużą ilością momentu obrotowego, precyzyjny układ kierowniczy, skrzynia biegów, o krótkim (ciasnym) skoku lewarka, skuteczne hamulce – to wszystko sprawiło, że prowadzenie tego samochodu to czysta przyjemność.
Łącznie wyprodukowano 7017 sztuk modelu 944S2 Cabriolet, który produkowany był przez dwa lata ( w USA przez trzy).

Porsche sprowadzone z Japonii, zarejestrowane i ubezpieczone w Polsce.

Porsche gotowe do eksploatacji, wykorzystywany w naszej firmie podczas Eventów. Auto w bardzo dobrym stanie, wzorowo utrzymane.

Po wymianie wszystkich płynów i filtrów,
-nowe świece, przewody , kopułka i palec rozdzielacza zapłonu,
-nowy rozrząd,
-nowe tarcze i klocki,
-nowe sprzęgło i łożyska wału,
-światła europejskie,
-nowe końcówki drążków , podpory stabilizatora i łączniki
-ustawiona geometria,
-nowe opony + renowacja felg,
-nowe amortyzatory

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes S600C

Marka: Mercedes
Model: S600C
Silnik:5987cm3/V12 benz.
Moc: 394KM/570NM
V-max: 250km/h
0-100km/h: 6,6s
Rok produkcji: 1993
Przebieg: 79 972 km
Cena: Sprzedany

Mercedes sprowadzony z Japonii , zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce (wymienione światła na europejskie).

Wyprodukowany 12.1993r , data pierwszej rejestracji 11.1995r.

Samochód po sprowadzeniu regularnie utrzymywany w świetnej kondycji i serwisowany w naszej firmie.

Wymieniono wszystkie płyny wraz z filtrami m.in olej silnikowy, olej w skrzyni automatycznej, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy, płyn nivo, wszystkie świece, nowy akumulator . Wymieniono wszystkie elementy zawieszenia które tego wymagały zarówno na przedniej jak i tylnej osi, światła europejskie.

Usunięto wszystkie wycieki .

Przywrócono sprawność wszystkich elementów wyposażenia, wszystko funkcjonuje bez problemów.

Lakier również BDB – możliwość sprawdzenia czujnikiem .

Świeżo odgrzybiona i nabita klimatyzacja. Wnętrze jak w nowym aucie! Czyste , nie zniszczone i matowe skóry. Elementy drewniane bez wad- nie spękane , bez odprysków itp.

Mercedes w świetnej kondycji nie wymaga żadnych napraw , przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Mercedes W124 500E

Marka: Mercedes
Model: 500 E
Rok produkcji: 1992
Silnik: 4973cm3/ V8 benz.
Moc: 326KM/480NM
V-max: 250km/h
0-100km/h: 6,1sek
Przebieg: 183 000 km
Cena: Sprzedany

O tym, jak wspaniałym samochodem jest 500E, napisano już wiele. Sukces który odniósł Mercedes przy współpracy z inżynierami Porsche zawdzięcza połączeniu komfortu i funkcjonalności przy zachowaniu wysokich osiągów. Pracownicy fabryki Porsche dbali o wysoką jakość montażu każdego egzemplarza.  Z zewnątrz nie zdradza swoich możliwości nawet gdy silnik pracuje – nie słychać typowego „bulgotania”, a jedynie szum.

Mercedes sprowadzony z Japonii, cena po opłatach – gotowy do rejestracji.

Samochód posiada uszkodzony silnik (zablokowany) , nadwozie wymaga poprawek lakierniczych.
Mercedes kompletny, w stanie ogólnym dobrym.
Wnętrze w dobrym stanie, fotele bez dziur i rozdarć. Podsufitka wymaga wymiany.

Idealna baza która nie wymaga pełnej renowacji do zrobienia pięknej 500E której wartość przekroczy 120 tys!

Najtańszy Mercedes 500E na rynku!

Oferta ważna tylko przez kilka tygodni, później cena ulegnie zmianie -auto będzie poddawane naprawie .

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

BMW M3 E36

Marka: BMW
Model: M3 E36
Silnik: 2996 cm3
Moc:210kW/286 KM
V-max: 250 km/h
0-100km/h: 5,9s
Rok produkcji:1994
Przebieg: 84378km
Cena: 95 000 Netto

II generacja M3 została zbudowana na bazie serii 3 E36 . Występowała zarówno w nadwoziu coupe, cabrio, sedan jak i na bazie wersji Compact (wyprodukowano 2 próbne egzemplarze, po czym zrezygnowano z kontynuowania montażu). Nadwozie w stosunku do zwykłej wersji, zyskało zadziorne ospojlerowanie, a skromniejszy, tylny spojler nie występował we wszystkich odmianach.

Auto było wyposażone w 6-cylindrowy silnik S50 o pojemności 3 lub 3,2 litra,  na rynek amerykański został przewidziany osłabiony silnik o tej samej pojemności, ale stałej mocy 240 KM, podczas gdy europejskie wersje miały odpowiednio 286 i 321 KM. M3 E36 wyposażono w 5- lub 6-biegowe skrzynie manualne, a napęd był tradycyjnie przekazywany na tylna oś. Produkcję zakończono w 1999 roku, kiedy pojawiła się następna generacją „m-trójki” zbudowana na serii 3 E46.

BMW sprowadzone z Japonii po opłatach celnych, gotowy do rejestracji.

Pedantycznie utrzymany egzemplarz w kolorze avusblau-metallic posiada pełną historią serwisową, udokumentowany przebieg , pełne książki serwisowe + japońskie faktury z serwisu BMW na wykonywane naprawy! Sportowy tłumik końcowy firmy Supersprint zamontowano w Japonii , również jest to udokumentowane!

Do auta posiadamy trzy oryginalne kluczyki, oraz fabryczny zestaw narzędzi.

M3 w naszej firmie przeszła następujące wymiany:
-Europejskie lampy,
-Wymieniony olej silnikowy +filtry,
-Europejskie oryginalne radio,
-Nowe świece zapłonowe(OEM BMW),
-Kompresor klimatyzacji nowy + serwis układu A/C,
-Wymieniono gumowe łączniki dolotu (OEM BMW)
-Nowy akumulator

Zawieszenie, układ napędowy oraz układ hamulcowy w bdb stanie!

Auto w bardzo dobrym stanie (5 tys km temu miał ostatni serwis w Japonii).
Wnętrze zadbane , czyste i pachnące. Przełączniki/ plastiki/ fotele nie powycierane ,bez większych śladów użytkowania.

Nadwozie i podwozie bez jakichkolwiek oznak korozji, lakier nie zniszczony i mieści się w granicy  90-130um na całym aucie!!

Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym oraz książką serwisową.

Sprzedaż na podstawie pełnej faktury.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Marka:
Model:
Silnik:
Moc:
V-max:
0-100km/h:
Rok produkcji:
Przebieg:km
Cena:

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Marka:
Model:
Silnik:
Moc:
V-max:
0-100km/h:
Rok produkcji:
Przebieg:km
Cena:

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Marka:
Model:
Silnik:
Moc:
V-max:
0-100km/h:
Rok produkcji:
Przebieg:km
Cena:

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Marka:
Model:
Silnik:
Moc:
V-max:
0-100km/h:
Rok produkcji:
Przebieg:km
Cena:

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Marka:
Model:
Silnik:
Moc:
V-max:
0-100km/h:
Rok produkcji:
Przebieg:km
Cena:

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Marka:
Model:
Silnik:
Moc:
V-max:
0-100km/h:
Rok produkcji:
Przebieg:km
Cena:

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel+48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl